شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 در حالی که دو موبایل ساز مطرح دیگر چین (ZTE و Huawei) در رتبه چهارم و پنجم شارژایرانسل بانک تجارت ایستاده اند، اپل به کسب رتبه ششم و سهم ۸ درصدی از بازار چین در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ رضایت داده است.
اغلب از این محصول به رقیبی شارژایرانسل بانک تجارت برای هدفون‌های خیلی گرانتر یاد می‌شود ولی جالب اینجا ست که حتی در بین تولیدات خود کمپانی Shure نیز گران‌ترین نیست. با این حال شدت صدای عالی و کیفیت فوق العاده حذف صداهای مزاحم بیرونی هنگام گوش کردن به موسیقی -یا دریافت تماس تلفنی- آن را به انتخابی عالی بدل کرده. راحتی جای گیری SE215 در گوش هم خوب است، طوری طراحی شده که در پایین گوش جای می‌گیرد و سیم آن، هم می‌تواند از روی گوش و هم از زیر گوش (به انتخاب خودتان) عبور کند. ضمن اینکه با چندین روکش در اندازه های مختلف برای حذف صدای محیط عرضه می‌شود.
با افزایش تعداد اپراتورهای موبایل و ارائه سیم کارت های ارزان، امروزه هرکدام از ما حداقل دو یا سه سیم کارت به همراه داریم و این خود از نظر همراه داشتن گوشی و استفاده از سیم کارت ها، دردسری تازه است. البته در این میان موبایل های دو سیم کارته ارزان و گرانقیمتی شارژایرانسل بانک تجارت هم یافت می شوند که این کار را آسان تر کرده اند. اما کسانی که نمی توانند از آیفون شان دل بکنند، چه باید بکنند؟
Klipsch Image S4 (قیمت ۸۰ دلار) شارژایرانسل بانک تجارت
این در حالی است که سامسونگ همچنان جایگاه نخست و رهبری بازار اسمارت فون چین را در اختیار خود دارد. این شرکت در سه ماهه سوم توانسته ۱۴ درصد شارژایرانسل بانک تجارت از بازار تلفن همراه هوشمند چین را از آن خود کند. لنوو (کامپیوتر ساز غول پیکر) چینی هم طی این مدت به رتبه دوم و سهم بازار ۱۳ درصدی رضایت داده است.
فناوری جداسازی صدا (با جداسازی نویز اشتباه گرفته نشود) به کار رفته در این هدفون یک بالانس خوب بین راحتی استفاده و کیفیت صدای عالی را فراهم می‌کند. البته قیمت خرده فروشی آن ۱۹۹ شارژایرانسل بانک تجارت دلار است ولی امروزه می‌توان کالاها را با قیمت‌های خیلی پایین‌تر نیز در اینترنت یافت. بنابراین روی ۱۰۰ دلار حساب کنید.
تولید کننده آیفون در حالی از لیست ۵ فروشنده برتر اسمارت فون چین خارج می شود که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در رتبه پنجم قرار داشت و در سه ماهه اول جایگاه دوم را از شارژایرانسل بانک تجارت آن خود کرده بود.
Nicole Peng از موسسه آماری Canalys می گوید: «از شارژایرانسل بانک تجارت دلایل موفقیت شرکت های چینی می توان به همکاری آنها با اپراتورهای China Telecom و China Mobile در این فصل اشاره کرد.»
نکته جالب عدم نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آیفون است. تنها کار نصب سیم کارت درون کیس و اتصال کیس یه آیفون ۴ یا ۴Sتان است. با این کار دیگر لازم نیست همه جا دو گوشی موبایل را به دنبال خود بکشید و می توانید هر دو سیم کارت تان را بر روی آیفون استفاده کنید. یکی را در محیط کار روشن می کنید و دیگری را در هنگام خروج از اداره. البته ایراد کار اینجا است که شارژایرانسل بانک تجارت دو سیم کارت همزمان روشن نیستند و در هر زمان تنها یک سیم کارت فعال خواهیم داشت.
اما در اینجا ۵ مدل Earbud را برای شما معرفی می‌کنیم که سازندگان آنها راهی دراز را آمده و توانسته‌اند محصولاتی کاملاً قابل رقابت با پسرعموهای غول آسای خود را رقم بزنند. اکثر آنها حتی تکنولوژی جداسازی نویز را هم دارند و بسیار راحت در گوش جای می گیرند. علاوه بر این، کیفیت شان آنقدر خوب است که اعضای داخلی گوش شما را هم از گزند آسیب رایج شارژایرانسل بانک تجارت این نوع وسایل به دور نگه می‌دارند.
نکته جالب این آمار هم پیشرفت Yulong Computer Telecommunication Scientific و کسب شارژایرانسل بانک تجارت جایگاه سوم توسط این شرکت است. Yulong اسمارت فون های خود را با نام تجاری یا برند Coolpad عرضه می کند.
خارج شدن آیفون از شارژایرانسل بانک تجارت لیست ۵ تلفن هوشمند برتر چین
اپل طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی، از لیست ۵ اسمارت فون برتر بازار چین خارج شد. این در حالی است که تولید کنندگان داخلی این کشور با عرضه اسمارت فون های ارزان قیمت، توانسته اند بازار خوبی شارژایرانسل بانک تجارت را برای خود دست و پا کنند.
استفاده از دو سیم کارت روی آیفون، با یک قاب ساده شارژایرانسل بانک تجارت
Shure SE215 (قیمت ۱۰۰ دلار) شارژایرانسل بانک تجارت
این ایرباد با قیمت ۸۰ دلار فروخته می‌شود، البته در جاهایی مثل آمازون می‌شود حتی به ارزانی ۴۲ دلار آن را خرید. مگر اینکه مدل جدیدتر آن شارژایرانسل بانک تجارت S4 II را بخرید که نزدیکی همان ۸۰ دلار است. با این پول یک جفت ایرباد با کیفیت صدای ستودنی، سبکی فوق العاده و طراحی عالی دریافت می‌کنید.
انتخاب برتر از شارژایرانسل بانک تجارت بین هدفون‌های کوچک با صدای عالی
یک راه حل استفاده از گوشی دوم ارزان قیمت است. و راه حل دوم استفاده از این کیس آیفون زییا و کاربردی است. این قاب آیفون دوسیم کارته که تنها ۴۸ دلار قیمت دارد، دو سیم کارت شما را درون خود جای می دهد و شارژایرانسل بانک تجارت شما با استفاده از کلید پشتی آن می توانید به راحتی میان سیم کارت ها جابه‌جا شوید.
کیفیت صدای عالی لزوماً همیشه به معنای آن نیست که باید هدفون‌های غول آسا روی گوش خود بگذاریم. هدفون شارژایرانسل بانک تجارت های کوچک یا Earbud ها گاهی به خاطر صدای بی کیفیت خود شناخته می‌شوند و ما با خودمان می‌گوییم که ارزش پول زیاد را ندارند.
روکش‌های نرم آن به راحتی داخل گوش شما حالت گرفته و بدون آزار رساندن، جلوی شارژایرانسل بانک تجارت ورود صدای بیرون را می‌گیرند. باس فوق العاده و شفافیت صدا در تمام دامنه‌های صوتی، به علاوه اندازه کوچک، Image S4 را به انتخابی مناسب تبدیل کرده. مدل جدیدتر یعنی S4 II طراحی جدید، سیم‌های تخت و روکش‌های داخل گوش پهن‌تر و راحت‌تری دارد و البته کمی هم بزرگتر است تا صدای بهتری تولید کند.





:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژهمراه اول , شارژ همراه اول بانک ملی , شارژهمراه اول بانک تجارت , شارژ همراه اول بانک پاسارگاد , شارژهمراه اول بانک ملت , شارژ همراه اول بانک صادرات , شارژهمراه اول بانک مسکن , شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: